Metodinė veikla
Pedagogų kurtos metodinės priemonės
Mūsų grupėse, klasėse gausu metodinių priemonių, kurias gamina ikimokyklinio, priešmokyklinio,pradinio ugdymo pedagogai. Šios priemonės skatina aktyvią ir įvairią vaiko veiklą, padeda diferencijuoti užduotis, individualizuoti vaikų darbą atsižvelgus į jų gebėjimus, mokymosi stilių, ugdymosi poreikius, polinkius ir interesus, ugdo aktyvų, smalsų, savo gebėjimais pasitikintį, pažinti ir mokytis norintį vaiką.
PEDAGOGŲ SUKURTOS METODINĖS PRIEMONĖS
Pedagoginiai tyrimai
TYRIMAI
VAIKO DIENOS REŽIMO ĮTAKA MOKINIUI. Mokytojos: Rita Aukščionienė, Ritutė Milašienė
PROJEKTAS ,,MŪSŲ NAMAS". PRIEŠMOKYKLINIO UGDYMO PEDAGOGĖ RITA AUKŠČIONIENĖ
VAIKŲ LITERATŪROS REIKŠMĖ IKIMOKYKLINIO AMŽIAUS VAIKŲ KŪRYBIŠKUMO UGDYMUI
IŠSAUGOKIM SENOLIŲ PALIKIMĄ. Pedagogė Ingrida Mėkelienė
VAIKŲ LITERATŪROS REIKŠMĖ IKIMOKYKLINIO AMŽIAUS VAIKŲ KŪRYBIŠKUMO UGDYMUI. Pedagogė Odeta Valantinaitė
,,5-6 METŲ IKIMOKYKLINIO AMŽIAUS VAIKŲ DAILĖS YPATUMAI“. Pedagogės Ritutė Milašienė ir Aurelija Valiukaitė
,,TĖVŲ POŽIŪRIS Į SVEIKĄ GYVENSENĄ". S. Bagdonienė ir I. Tekutienė
Seminarai
SEMINARAS ,,VAIKŲ KŪRYBINIŲ GALIŲ PLĖTOJIMAS"
Kūrybiškumas – tai asmens gebėjimas atrasti tai, kas yra nauja, originalu, netikėta. Kūrybiškumas ugdomas nuo pat mažens. Mokslininkai vieningai sutaria, kad ikimokyklinis ugdymas vaikui suteikia daugiausia galimybių kūrybiškumo raiškai ir plėtotei. Kiekvienas vaikas yra menininkas, o amžius nuo 3 iki 5 metų yra pats svarbiausias vaiko kūrybiškumo vystymuisi. Todėl labai svarbu pradėti ugdyti vaikų kūrybiškumą nuo pat jo pirmųjų žingsnių šeimoje ir darželyje. Svarbiausias vaidmuo ugdymo aplinkoje tenka pedagogams. Nuo to, kaip pedagogai gebės įtraukti vaiką į kūrybinę veiklą, priklauso vaikų kūrybinis aktyvumas ir realūs kūrybos rezultatai. Todėl lapkričio pabaigoje darželyje „Liepaitė“ padiskutuoti apie vaikų kūrybiškumą susirinko nemažas rajono pedagogų būrys. Visi žinome, kad vaiko kūryba labiausiai atsiskleidžia meninės veiklos metu. Kiekvienas vaikas save išreiškia spalvomis, linijomis, judesiais, kartais garsais. Todėl pirmiausia reikia sukurti tinkamą aplinką. Vaikų kūrybiškumas ugdosi tik gerai apgalvotoje ir patrauklioje aplinkoje. Pedagogai dalijosi patirtimi apie įvairių dailės technikų ir medžiagų panaudojimą kuriant įvairius darbelius. Aptarėme ir vaikų kūrybą slopinančius veiksnius.
Artėja gražiausios metų šventės – Kalėdos. Šiuo laikotarpiu labai aktualu kalėdiniai kepiniai. Tad į svečius pakvietėme Panevėžio dailės mokyklos mokytoją – metodininkę Iriną Nosovą. Praktinės veiklos metu, ji pamokė mus kaip iškepti skanius, kvepiančius imbieru dekoratyvinius sausainius, kaip juos dekoruoti. Linkėdamos vienos kitoms gražių artėjančių švenčių, pedagogės išsiskirstė praturtėjusios teorinėmis ir praktinėmis žiniomis.
Lopšelio-darželio „Liepaitė“ auklėtoja-metodininkė S. Valickaitė
Pranešimai
PATARIMAI TĖVAMS, KAIP LAVINTI VAIKŲ KALBĄ ANKSTYVAJAME AMŽIUJE
DIDAKTINIAI ŽAIDIMAI VAIKŲ KALBAI UGDYTI
VAIKŲ EMOCINIO INTELEKTO UGDYMAS PASVALIO LOPŠELYJE-DARŽELYJE ,,LIEPAITĖ". Pedagogės Ritutė Milašienė, Stasė Bagdonienė; logopedė Aistė Tamošiūnienė
KAIP PASKATINTI VAIKĄ GERTI DAUGIAU VANDENS
ADVENTO SIMBOLIAI, PAPROČIAI, TRADICIJOS
Peržiūros: 12862