Pažangos stebėsena
2025 m.
...
2024 m.
4 SRITIS „UGDYMO STRATEGIJOS“
Rodiklis |
Kokybės kriterijus |
|
4.2. Ugdymo strategijos, skatinančios vaiko mokymosi procesą |
4.2.1. Mokytojas naudoja ugdymo strategijas, kurios holistiškai aprėpia visas vaikų ugdymosi sritis. |
3,7 |
|
4.2.4. Mokytojas taip integruoja ugdymosi patirtis, kad vaikai akivaizdžiai matytų ryšius tarp išmoktų sąvokų ir jų kasdienės patirties ir gebėtų įgytas žinias pritaikyti realiose situacijose. |
3,6 |
|
3,65 |
6 SRITIS „BENDRADARBIAVIMAS SU VAIKŲ ŠEIMOMIS“
Rodiklis |
Kokybės kriterijus |
|
6.1. Šeimos kultūros pažinimas. |
6.1.1. Mokytojas gerbia kiekvieną šeimą, kviečia šeimos narius bendradarbiauti, parodo, kad jie yra laukiami ir randa būdų, kaip juos įtraukti į vaikų ugdymosi procesą. |
3,7 |
6.1.2. Ugdymo turinio ir vaikų ugdymosi patirties turtinimui mokytojas panaudoja turimas žinias apie vaikų šeimų kultūrinę įvairovę. |
3,4 |
|
6.1.3. Mokytojas suteikia vaikų šeimų nariams galimybes mokytis vieniems iš kitų ir teikti tarpusavio pagalbą. |
3,4 |
|
6.1.4. Mokytojas užtikrina informacijos apie šeimas ir vaikus konfidencialumą |
3,7 |
|
6.2. Partnerystė su šeima. |
6.2.1. Mokytojas supažindina šeimas su ugdymo programa, artimiausiais tikslais ir tariasi dėl bendradarbiavimo tikslams pasiekti. |
3,4 |
6.2.2. Mokytojas suteikia žinių ir dalijasi idėjomis su tėvais ir kitais šeimų nariais, siekdamas sustiprinti tėvų kompetencijas, kad jie galėtų namuose sukurti stimuliuojančią ugdomąją aplinką. |
3,6 |
|
6.2.3. Mokytojas padeda šeimoms gauti jų vaikų ugdymui(si) reikalingos informacijos apie išteklius ir paslaugas tiek esančias mokykloje, tiek ir už mokyklos ribų. |
3,4 |
|
|
3,5 |
2023 m.
2023 m. visuotinio įsivertinimo ataskaita
Sritis |
Kokybės lygis |
1. Vaiko gerovė |
3,8 |
2. Ugdymasis |
3,76 |
3. Ugdymo(si) aplinka |
3,53 |
4. Ugdymo strategijos |
3,93 |
5. Pasiekimų vertinimas ir ugdymo planavimas |
3,88 |
6. Bendradarbiavimas su vaikų šeimomis |
3,4 |
7. Besimokančios organizacijos kultūra |
3,72 |